dinsdag 5 december 2017

Spelnamiddag 5de en 2de leerjaar samen!

Deze namiddag kwamen de kinderen van het tweede leerjaar naar de zolder om samen met ons en drie juffen (juf Joke, de stagiair en juf Christine) een ganzenbordspel te spelen met allerhande leuke spelletjes. Het was heel leuk om met onze plusvriendjes samen te 'spelen'. We genoten met volle teugen. Eerst van enkele leuke toneeltjes door de kinderen van het 5de leerjaar, daarna het spel en tenslotte eindigden we met de pietendans met iedereen samen. Zeker voor herhaling vatbaar!
































Sint en Zwarte Piet op bezoek in onze school!

Vandaag kwamen Sint en Piet op bezoek. Vorige week hadden we ons grondig voorbereid om een battle aan te gaan met Zwarte Piet. Maar Zwarte Piet had ook héél goed zijn best gedaan en samen met alle kinderen beleefden we een mooie sportieve voormiddag in het Sarkoheem. De kinderen hadden ook iets voorbereid voor Sinterklaas en alle klassen kregen enkele leuke cadeautjes. Het was genieten voor iedereen!